Co permiso de Mari, recollo aquí as súas palabras para animarnos a facer o noso propio camiño, a responsabilizarnos da nosa vida, a vivila con alegría e pracer… Mari está construíndo un dos seus proxectos de amor a través da Biodanza. Moitos azos! Moito ritmo! Moita vida, compañeira!
“Querida Tareixa,
Já tinha presente escrever-te… e agora soma-se um motivo mais para dedicar um tempinho nesta manha a enviar-te estas letras… parabenizar-te pelo início da andaina no Facebook, dizer-te que por suposto que vou seguir a tua página e convidar-te também a visitar a página do meu projeto profissional de Biodanza para a promoção integral da saúde: @Biodanza Cheia de Vida https://www.facebook.com/BiodanzaCheiadeVida/
Como já te escrevi alguma vez, através dos obradoiros do reencontro atopei o estímulo para conectar com aquilo que quero ver materializado no mundo e com o papel que quero assumir nessa tarefa de fomentar outra forma de relacionarmo-nos com nós mesmas, entre nós e como comunidade. E desde aí poder desenvolver projetos para a construção de um mundo no que todas as pessoas possamos florescer.
Muito agradecida pelo teu exemplo e inspiração, pelos espaços que ofereces para que possamos descobrir a nossa missão, os nossos desejos e o projeto vital que nos motiva. E por estar sempre a estimular as redes de apoio entre nós. Saiba-me uma aliada entusiasta neste caminho.
Afetuosamente, Mari”
(Mari – Xaneiro 2019)